Hulp in Tibet: Het Drak War klooster

Op verzoek van Geshe Sonam Gyalsen zoekt de Tara Stichting sponsors voor een uniek klooster in Tibet.

Het Drak War klooster

het Drak War klooster, Tibet

De Tara Stichting zoekt sponsors voor een uniek klooster in Tibet, dicht bij het eerder totaal verwoeste Ganden klooster, bij Lhasa. Het betreft het Drak War klooster van Sersang Rinpoche, een beroemde  lama, die is geëxecuteerd door de Chinezen. Sersang Rinpoche was de oom van Geshe Sonam Gyaltsen. Zijn reïncarnatie woont nu in Gaden Jangtse (in Zuid- India) en is in dit leven de neef van Geshela. Het klooster is uniek omdat hier de zeldzaam geworden Gelugpa Chöd beoefening niet alleen nog beoefend, maar ook nog steeds doorgegeven wordt.

Fotoreportage over het Drak War klooster te Tibet

Het Drak War klooster is ook gekend als het 'Baa klooster'.

Fotoreportage Drak War klooster
Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet Het Drakwar klooseter, Tibet